دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام توهم

دانلود آهنگ توهم از میثم ابراهیمی جدید

«توهم میثم ابراهیمی پخش آنلاین ♬ متن آهنگ ♬ بهترین کیفیت صوتی 320 Mp3»

Download New Song ♬ Meysam Ebrahimi Tavahom Mp3
پخش از نوین موزیک
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام توهم
متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام توهم
بی رحمی با دل منو تو نمیفهمی نه دیگه حال منو میمیرم بگی پیش کی خوبه حالت

یه خیابونو یاد تو زیر نم بارونو داره میکشه منه داغونو تو که نیست عین خیالت

تنهایی میزنم تو قلب این تنهایی یه کاری کن بذار حس کنم هنوز اینجایی

این دلم باورش نمیشه اون رفت آخرش توهم زدم که فکر میکردم دارمش

دلم باورش نمیشه اون رفت آخرش توهم زدم که فکر میکردم دارمش

ببین بعد تو که گوله آتیشه دلم آخه مگه حالیشه نبودنت برام درده

دیگه از خودم و از همه سیره همش بهونه میگیره فقط میخواد که برگرده

تنهایی میزنم تو قلب این تنهایی یه کاری کن بذار حس کنم هنوز اینجایی

این دلم باورش نمیشه اون رفت آخرش توهم زدم که فکر میکردم دارمش

دلم باورش نمیشه اون رفت آخرش توهم زدم که فکر میکردم دارمش