دانلود آهنگ جدید مسعود روح نیکان دیوونگی داشت

Download New Music By Masood Roohnikan Called Divoonegi Dasht With The Quality Of 128 And 320

آهنگ مسعود روح نیکان دیوونگی داشت با لینک مستقیم و آسان در نوین موزیک

دانلود آهنگ جدید مسعود روح نیکان دیوونگی داشت

متن آهنگ دیوونگی داشت مسعود روح نیکان

بدجوری دلم رفت مگه مثل توام

هستر این دیوونه با تو به زندگی برگشت

دیگه چی میخواد یه عاشق وقتی عشق تو باشه

دلو زندونی کردی تا تو رویا رها شه

دیوونگی داشت چشمای سیاش انقدر که دلم تنهاش نمیذاشت

تنهات نمیذاره وابستگی داره ...

دیوونگی داشت چشمای سیاش

انقدر که دلم تنهاش نمیذاشت

تنهات نمیذاره وابستگی داره ...

دانلود آهنگ مسعود روح نیکان دیوونگی داشت

صبر کن یکم میخوام بازم عاشق

بشم ممنونتم که شدی آرامشم

دیگه چی میخواد یه عاشق وقتی عشق تو باشه

دلو زندونی کردی تا تو رویا رها شه

دیوونگی داشت چشمای سیاش

انقدر که دلم تنهاش نمیذاشت

تنهات نمیذاره وابستگی داره ...

دیوونگی داشت چشمای سیاش

انقدر که دلم تنهاش نمیذاشت

تنهات نمیذاره وابستگی داره ...