دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده گندمی

ترانه و موزیک : محسن ابراهیم زاده, تنظیم: کوشان حداد

آهنگ جدید گندمی از محسن ابراهیم زاده با دو حالت ۳۲۰ و ۱۲۸ از نوین موزیک

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh - Gandomi Mp3

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده گندمی

متن آهنگ گندمی از محسن ابراهیم زاده

تو که پیش منی غم راه نداره این دل عاشقمو دریا نداره

دل از اوناش نیست با هرکی بشینه آخه دنیا مث تو دوتا نداره

وسواس من غیر تو بهتر مگه هست واسه من دلبریات ...

.......

جز دوتا دستات که نیست دست واسه من حساس من

گندمی روی منو حال بی قرار من مو پریشون منی تویی تو نگار من

گره ی ابروتو من خریدارم گندمی روی منو آروم و قرار من

گندمی روی منو حال بی قرار من مو پریشون منی تویی تو نگار من

گره ی ابروتو من خریدارم گندمی روی منو آروم و قرار من

..............

از من بپرس با وجود تو دل من میشه قرص

بین همه آدمای این شهر جز به تو علاقه ...

گندمی روی منو حال بی قرار من مو پریشون منی تویی تو نگار من

گره ی ابروتو من خریدارم گندمی روی منو آروم و قرار من

........

گندمی روی منو حال بی قرار من مو پریشون منی تویی تو نگار من

گره ی ابروتو من خریدارم گندمی روی منو آروم و قرار من

آهنگ های محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده گندمی با لینک مستقیم