آهنگ چشمای نازت ناصر صدر

نوین موزیک در این تایم از روز دانلود آهنگ ناصر صدر به نام چشمای نازت را دنلود کنید و حال کنید

ترانه چشمای نازت جدیدترین آهنگ ناصر صدر و در موضوع آهنگ عاشقانه میباشد

Download New Song Naser Sadr called Cheshmaye Nazet

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام چشمای نازت با کیفیت عالی

متن آهنگ چشمای نازت از ناصر صدر

با بی توجهی رنجیدی از منو دست خودم نبود اخماتو بشکنو

سمت دلم بیا چشمامو غم زده آرامش منو اخمات به هم زده

کابوس قهر تو واسم تموم کنو سمت دلم بیا اخماتو بشکنو

تو ناز که میکنی من عاشقت میشم حس قشنگیه ناز تو میکشم

چشمای ناز تو با گریه هات نبند دنیای تیرمو روشن کنو بخند

دست منو بگیر بازم نگام کنو شکی نکن که من دوست دارم تورو

برگرد به اون روزا روزای خوبمون اونکه میخای میشم اینجا پیشم بمون

تو ناز که میکنی من عاشقت میشم حس قشنگیه نازتو میکشم

چشمای ناز تو با گریه هات نبند دنیای تیرمو روشن کنو بخند

دست منو بگیر بازم نگام کنو شکی نکن که من دوست دارم تورو

......

با بی توجهی رنجیدی از منو دست خودم نبود اخماتو بشکنو

سمت دلم بیا چشمامو غم زده آرامش منو اخمات به هم زده

کابوس قهر تو واسم تموم کنو سمت دلم بیا اخماتو بشکنو