دانلود آهنگ دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی رضا بهرام

Download Music Reza Bahram – Divaneh mara be dast ki sepordi divaneh Rafti

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی به همراه متن ترانه با کیفیت عالی و پخش آنلاین در اختیار شما بزرگوران قرار گرفت

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی

خواننده عزیزمون رضا بهرام به نام دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی با دو حالت و با حجم بسیار کم برای شما در باکس box های بارگیری قرار داده ایم نوین توپ

تکست موزیک جدید رضا بهرام به نام دیوانه مرا به دست کی سپردی

در نگاهت لیلی خود پیدا نکردم با خجالت از چشم تو گلایه کردم

Dar neghahet layli khod peyda nakardam ba khejalat az chesh to ghelaye Kardam

از خود چه بیخود میکند نگاه تو هی میبرد صبر مرا

Az khod che bokhod mikonad neghahe to hey mibarad sabr Mara

مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حال مرا

Majnonetam ye hamneshine leyli man yek dam bebin hale Mara

از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم

Az darya natarsanam ke man dar ghalb to jan midaham darya beshi zibaye man ghargh neghahat Mishavam

مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست

 Maghror nasho janane man hala ke del dar dast Toust

من که به تو رو میزنم تنها به شوق دیدن تو

Man ke be to ro mizanam tanha be shogh didan To

دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

Divaneh mara be dast ki sepordi divaneh Rafti mara ba khod Nabordi

دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

Divaneh mara be dast ki sepordi divaneh rafti mara ba khod Nabordi

♬♬♬♬

این عشق شد زندان من این درد شد درمان من رویای تو پایان ندارد

In eshgh shod zendan man in dard shod darman man royaye to payan Nadarad

قلبم بلند پرواز شد از چشم تو آغاز شد ترسی از این طوفان ندارد

Ghalbam boland parvaz shod az chesh to aghaz shod tarsi az in tofan Nadarad

از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم

Az darya natarsanam ke man dar ghalb to jan midaham

دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم

Darya beshi zibaye man ghargh neghahat Mishavam

مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو رو میزنم تنها به شوق دیدن تو

Maghror nasho janane man hala ke del dar dast Toust Man ke be to ro mizanam tanha be shogh didan To

دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

Divaneh mara be dast ki sepordi divaneh rafti mara ba khod Nabordi

دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

Divaneh mara be dast ki sepordi divaneh rafti mara ba khod Nabordi

این مطلب اختصاصی برای نخستین بار در دانلود آهنگ غمگین دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی رضا بهرام نوشته شده است

منبع : وفا موزیک