دانلود آهنگ تو پای ثابتمی آره عشق متفاوتمی علیرضا پویا

Download New Song By Alireza Pouya Called Hesse Motefavet With The Quality Of 128 And 320

آهنگ علیرضا پویا تو پای ثابتمی آره عشق متفاوتمی با لینک مستقیم و آسان در

نوین موزیک

دانلود آهنگ تو پای ثابتمی آره عشق متفاوتمی علیرضا پویا

متن آهنگ تو پای ثابتمی آره عشق متفاوتمی  علیرضا پویا

ناز داری تو ای وای  با اون چشمون سیاهت

عاشقتم ای جان منو میکشه نگاهت

یه جورای خاصی تورو من دوست دارمت

هرجوری که باشی رو چشام میذارمت

تو پای ثابتمی آره عشق متفاوتمی بالا

بری پایین بیای تو دیگه تو دلمی

غمت نباشه خودم آره من پا به پای توام نمیشه

که به روم نیارم عاشق تو شدم

یه دل نه صد دل عاشقم کردی که چی شه هوامو داشته باشی

که چیزی نمیشه

هواتو دارم اگه چهارچشمی میپامت

به جایی بر نمیخوره بگی میخوامت بگی میخوامت

تو پای ثابتمی آره عشق متفاوتمی

بالا بری پایین بیای تو دیگه تو دلمی

غمت نباشه خودم آره من پا به پای توام نمیشه که به روم نیارم عاشق تو شدم

دانلود آهنگ تو پای ثابتمی آره عشق متفاوتمی علیرضا پویا با دو کیفیت 320 و 128

با دستیاری وفا موزیک

download